Saturday, January 7, 2012

meluahkan perasaan

saya tak tau nak cakap macam mana tapi saya try nak cakap. sy harap post ni bukan lagi nak mengeruhkan keadaan yang saya tak tau macam mana suasana sekarang ni.

saya selalu cari pasal dengan awak. yes awak

sebb sy nak awak selalu engat kat saya. saya tengok laptop teringat awak, sy tengok teddy teringat awak. sy tak tau kalau sy nak buang awak jauh2 macam mana. sy rindu kat awak. rindu sangat2.

saya tahu sekarang bukan masa sesuai nak cari pasal, tapi sy taktau ape yang menyebabkan sy dianggap mencari pasal. masing2 emosi tak stabil, tengah separa rational, otak dah mereng mengadap nota berjela so sy tau sy mencari pasal. tapi takde niat sikit pon...

dengan status yang pelik for 2nd status within this year mesti korang pikir pehal la minah ni tapi entah. 

awak.............. jangan marah lagi tau.

to all : happy exam!! hahaha

p/s : i sayanggggg TMX!!!!!!

No comments: